יום רביעי, 5 במאי 2010

נחיתה על ארבע רגליים


לפני יומיים הכניסו אותי לתוך קופסא קטנה ואפילה בדיוק כמו שאני אוהבת
הייתי בטוחה שסוף סוף קיבלתי חדר משלי! ולא חדר שכל הזמן באים אליו אנשים שיש להם בעיה עם זה שאני רוצה להיכנס מתחת לשמיכה.
הייתי בקופסא הרבה זמן והיה נורא קר!!!! באמצע הרגשתי טלטולים ושמעתי רעשים מוזרים

לפני יומיים הוציאו אותי מהקופסא בדירת חדר לא ברורה
מיד כשיצאתי גילית שאני לא לבד בחדר
שיט!
זה כלב!!!
והוא נובח, וגדול
שיט!
יש פה עוד חתול!
מיד הרימה אותי מישהי שדומה באופן חשוד לשותפה לשעבר לחדר הישן
היא העלתה אותי לבמה שהיה בה מזרון, אוכל ושתיה
והלכה
את החתול והכלב היא השאירה למטה לשמור עלי
שיט!
אין פה חושך!
לא נורא- אני אשתין על המזרון והחושך יגיע
שיט!

עבר מלא זמן עד שהשותפה לשעבר
(שבינתיים כבר הספקתי להיזכר בדיוק במי מדובר, דווקא הסתדרנו)
חזרה ובאה לישון איתי. היא נראתה די מבואסת כשנשכבה על הפיפי שלי, אבל היא לא כעסה
היא נתנה לי לישון שם לבד בלילה וחזרה בבוקר

היא קשרה את הכלב והורידה אותי למטה
התחלתי לבכות
נראה שזה עצבן אותה
היא פתחה ארון אז נכנסתי מיד פנימה
גגגררררררר.....גגגרררררררר מקום קטן וחשוך.....גגגגררררר

עברו כמה שעות של כיף בחושך ושוב נשלפתי והובלתי לחדר המקלחת
השותפה ממש השקיעה: מים, אוכל, מיטה נוחה וארגז חול! ואפילו מקורה!
היא השאירה אותי שם וסגרה את הדלת
שיט!
היא לא כיבתה את אור!

וככה אני חיה כבר יומיים
בארון ובאמבטיה
עד שאתרגל
כשאני בארון ורעבה, או שסתם בא לי לעשות סיבוב אני דופקת על הדלת ובאים לפתוח לי.
אני יוצאת, עושה סיבוב (הדירה ממש קטנה ולא אופנתית, אין הרבה מה לראות) וכשנמאס לי, או שאני פוגשת במבט המפחיד של הכלב
אני חוזרת מיד לארון.

בגדול לא רע לי: המים מתוקים, החול גרוס, הארון חשוך והאוכל בסדר, למרות שנראה לי שהוא לא אורגני.
מה שהכי נחמד פה זה מזג האויר!

והנה תמונות שלי מטיילת בדירה וכמעט יוצאת למרפסת
בסוף חזרתי לארון
XOXO
אינפי

התמונות בסדר הפוך.....






אין תגובות: